Μελέτη Λογισμικού Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) & Επιλογή για την Ελληνική Αντιπροσωπεία της Διεθνούς Αλυσίδας "Costa Coffee"

 

Φοιτητής: Λοίζου Ανδρέας

Έτος: 2010

 

Περίληψη

Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά την μελέτη των συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων  ή όπως είναι ευρύτερα γνωστά ως συστήματα CRM (Customer Relationship Management). Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας γίνεται μια εκτενής θεωρητική θεμελίωση με βάση την υπάρχουσα διεθνή βιβλιογραφία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη φιλοσοφία και στην επιχειρηματική κουλτούρα που απαιτείται για να εφαρμοστεί αποτελεσματικά ένα σύστημα CRM. Κύριος και σπουδαιότερος στόχος της συγκεκριμένης εργασίας, εκτός από την ανάπτυξη του απαιτούμενου θεωρητικού υπόβαθρου, είναι η μελέτη πραγματικής περίπτωσης (Case Study) για την αξιολόγηση και  εφαρμογή ενός συστήματος CRM και προγράμματος Loyalty για την ελληνική αντιπροσωπεία της διεθνούς αλυσίδας franchise “Costa Coffee”.

 
Προσωπική Ιστοσελίδα Καθηγητή Νικόλαου Α. Παναγιώτου
Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας
Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο