An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance |
Πλήρης Αναφορά: Panayiotou N., Ponis S. & Apostolakos D. (2006), “An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance”, 5th WSEAS International Conference on Data Networks, Communications & Computers, Bucharest, Romania, October 16 – 17, pp. 275 – 280.
Περίληψη: Η συγκεκριμένη δημοσίευση οδήγησε στη δημοσίευση: Panayiotou N. Α., Ponis S. T. & Apostolakos D. (2006), “An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance”, WSEAS Transactions on Business and Economics, Vol. 3, No. 6, pp. 467 – 472. Αφορά μία προτεινόμενη συνδυαστική προσέγγιση Προσομοίωσης Διαδικασιών και του Πίνακα Σταθμισμένων Δεικτών Απόδοσης (Balanced Scorecard) με στόχο την υποστήριξη των Διοικητικών αποφάσεων που αφορούν στη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου.
|