An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance Εκτύπωση

Πλήρης Αναφορά:

Panayiotou N., Ponis S. & Apostolakos D. (2006), “An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance”, 5th WSEAS International Conference on Data Networks, Communications & Computers, Bucharest, Romania, October 16 – 17, pp. 275 – 280.

 

Περίληψη:

Η συγκεκριμένη δημοσίευση οδήγησε στη δημοσίευση:

Panayiotou N. Α., Ponis S. T. & Apostolakos D. (2006), “An Integrated Balanced Scorecard and Simulation Approach for Measuring Call Centre Operation Performance”, WSEAS Transactions on Business and Economics, Vol. 3, No. 6, pp. 467 – 472.

Αφορά μία προτεινόμενη συνδυαστική προσέγγιση Προσομοίωσης Διαδικασιών και του Πίνακα Σταθμισμένων Δεικτών Απόδοσης (Balanced Scorecard) με στόχο την υποστήριξη των Διοικητικών αποφάσεων που αφορούν στη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου.

 

 
Προσωπική Ιστοσελίδα Καθηγητή Νικόλαου Α. Παναγιώτου
Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας
Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο