Organisational Design of a Call Centre Using Discrete Event Simulation Εκτύπωση

Πλήρης Αναφορά:

Panayiotou N. A. & Tatsiopoulos I. P. (2001), “Organisational Design of a Call Centre Using Discrete Event Simulation”, 15th Simulation Multiconference, Prague, 6 – 9 June.

 

Περίληψη:

Το άρθρο παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας σε επιχείρηση του χρηματοοικονομικού τομέα.  Στόχος της έρευνας ήταν ο σχεδιασμός της οργανωτικής δομής ενός κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (Call Centre) και ο προσδιορισμός των αναγκών σε προσωπικό.  Η προσομοίωση χρησιμοποιήθηκε για τον καθορισμό του βέλτιστου αριθμού ανθρώπινων πόρων ώστε το κέντρο εξυπηρέτησης να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών.  Το άρθρο παρουσιάζει τα αποτελέσματα της προσομοίωσης και υποδεικνύει περαιτέρω χρήσεις του μοντέλου προσομοίωσης μετά την έναρξη λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης.

 
Προσωπική Ιστοσελίδα Καθηγητή Νικόλαου Α. Παναγιώτου
Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας
Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο