Business Process Engineering With ARIS Simulation – A Case Study of A Call Centre Operation Assessment Εκτύπωση

Πλήρης Αναφορά:

Ponis S., Hadzilias E. & Panayiotou N. (2004), “Business Process Engineering With ARIS Simulation – A Case Study of A Call Centre Operation Assessment“, WSEAS Transactions on Business & Economics, Vol. 1, Issue 4, pp. 338 – 343.

 

Περίληψη:

Η Προσομοίωση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (Business Process Simulation) αποτελεί μία περιοχή της Προσομοίωσης Διακριτού Χρόνου που γνωρίζει σημαντική αποδοχή τα τελευταία έτη, ως βοηθητικό εργαλείο οργάνωσης και αναδιοργάνωσης των επιχειρήσεων. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης στην οποία εφαρμόστηκε η Προσομοίωση Διαδικασιών σε συνδυασμό με μεθόδους μοντελοποίησης επιχειρήσεων, με στόχο το σχεδιασμό της λειτουργίας ενός νεοσύστατου τηλεφωνικού κέντρου μίας επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο της Πληροφορικής. Χρησιμοποιήθηκαν μέθοδοι της αρχιτεκτονικής ARIS, με επιτελική μέθοδο την extended Event-driven Process Chain (eEPC) method, οι οποίες αξιοποιήθηκαν για τη διαμόρφωση δυναμικών σεναρίων προσομοίωσης, με απώτερο στόχο την υποβοήθηση λήψης Διοικητικών αποφάσεων.

 
Προσωπική Ιστοσελίδα Καθηγητή Νικόλαου Α. Παναγιώτου
Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας
Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο