Call Centers: Το Πρώτο Βήμα προς το CRM Εκτύπωση

Call Centers: Το Πρώτο Βήμα προς το CRM

Πλήρης Αναφορά:

Παναγιώτου Ν., Γκαγιαλής, Αθανασιάδου Χ., “Call Centers: Το Πρώτο Βήμα προς το CRM”, Infoplus, Τεύχος 45, Φεβρουάριος 2002.

 

Περίληψη:

Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης  πελατών στην Ελλάδα, ως πρώτο βήμα προς τη Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (Customer Relationship Management). Εξετάζονται οι εξελίξεις στον Ευρωπαϊκό και Διεθνή χώρο και εξάγονται συμπεράσματα για το μέλλον των τηλεφωνικών κέντρων στην Ελλάδα υπό το φως των επιχειρήσεων που προχώρησαν ήδη στην υιοθέτησή του. Το άρθρο ολοκληρώνεται αναφέροντας ορισμένα από τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από τη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης πελατών, την υιοθέτηση συστημάτων CRM και τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό των ελληνικών επιχειρήσεων.

 
Προσωπική Ιστοσελίδα Καθηγητή Νικόλαου Α. Παναγιώτου
Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης & Επιχειρησιακής Έρευνας
Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο